MUDr. Kateřina Šochová

BTL 6000 TR-Therapy

Selektivní radiofrekvenční terapie - Tecar

AKCE

Selektivní radiofrekvenční terapie přináší novou koncepci, která umožňuje efektivní kombinaci jedinečných schopností terapeuta s fyzikální modalitou. Účinek léčby se prostřednictvím tohoto současného působení výrazně lepší a terapie přináší okamžité a dlouhodobé výsledky.

BTL-6000 TR-Therapy - nejčastější indikace

BTL-6000 TR-Therapy přenáší vysokofrekvenční elektromagnetickou energii tělesnou tkání a vytváří tak selektivní tkáňovou hypertermii.

Bylo vědecky prokázáno, že přináší takové terapeutické účinky, jako je okamžité a výrazné snížení bolesti, uvolnění hypertonických svalů, redukce otoků a podpora regenerace a hojení tkáně.

Mezi nejčastější indikace patří: lokální svalové křeče, spoušťové body, bolesti svalů, záněty šlach, bolesti krční páteře a poúrazové otoky.

Dvě různé elektrody (kapacitní a rezistivní) selektivní radiofrekvenční terapie poskytují přesnou a účinnou léčbu na jakékoliv úrovni tkáně. Kapacitní elektroda se zaměřuje na léčbu svalových vrstev. Rezistivní elektroda působí zase na tkáň s vyšší impedancí, jako jsou svalové úpony, šlachy a povrch kostí.

Kapacitní režim BTL-6000 TR-Therapy - kapacitní režim
Rezístivní režim BTL-6000 TR-Therapy - rezistivní režim

Pro ideální průběh terapie je přístroj vybaven jedinečnou technologií Dynamic Impedance Control™, která vyhodnocuje impedanci tkáně a optimalizuje dodávaný výkon na konkrétním místě aplikace. Dynamic Impedance Control™ maximalizuje efektivní dávku energie bez rizika lokálního přetížení pokožky pacienta pod elektrodou.

Lokální hypertermie léčené oblasti je patrná z termálních snímků pořízených infračervenou kamerou bezprostředně po terapii. Je způsobená vazodilatací, která je jedním z účinků této terapie.

BTL-6000 TR-Therapy - cervikotorakální bolest
Cervikotorakální bolest
BTL-6000 TR-Therapy - epikondylitida
Epikondylitida

Efekty terapie

Uvolnění hypertonických svalů

Přesný a zacílený účinek radiofrekvenční terapie na hypertonická svalová vlákna způsobuje jejich okamžité uvolnění. Účinek myorelaxace je primárně založen na vazodilataci, která nastává okamžitě v průběhu terapie a vede k zvýšení dodávek živin do tkáně.

Regenerace a hojení tkáně

Zlepšení tkáňového metabolismu je přirozený a cenný sekundární účinek léčby. Vede k rychlejšímu hojení poraněné měkké tkáně a k rychlejší resorpci hematomů po zranění.

Redukce otoku

Dochází k zvětšení průřezu arteriol a uvolnění prekapilárních sfinkterů, což způsobuje lepší lokální prokrvení. To vede ke zvýšení lymfatických procesů (drenáž) a následně i ke zmenšení otoku.

Úleva od bolesti

Klíčovým účinkem selektivní radiofrekvenční terapie je úleva od bolesti způsobená uvolněním svalů, redukcí otoku a regenerací i hojením tkáně.

Reference

Nyní můžete vyzkoušet stejnou péči jako hokejový tým Rytíři Kladno nebo lyžařka Šárka Strachová. Přístroj doporučuje také odborník rehabilitační medicíny Prof. Pavel Kolář, PT, Ph.D., který jej využívá jak u sportovců tak i u běžných pacientů s pohybovými potížemi.

Rytíři Kladno

hokejový tým

Hokejový tým Rytíři Kladno je jedním z nejproduktivnějších českých klubů, vedený vrcholovými hráči NHL a je považován za kolébku profesionálních hokejistů všech dob. Vedení klubu a jeho tým užívají TR-Therapy.

Pavel Kolář

Prof. PaedDr. Pavel Kolář, Ph.D.

odborník rehabilitační medicíny

„BTL-6000 TR-Therapy je přístroj, který využíváme jednak pro akutní, ale i chronické obtíže pohybového systému, hlavně muskuloligamentózního.“

Šárka Strachová

lyžařka

„Je nezbytné dbát na regeneraci a hlavně na prevenci, aby k úrazům vůbec nedocházelo. Z fyzioterapií BTL velmi využíváme rázovou vlnu, vysokovýkonový laser nebo TR-Therapy.“

Techniky selektivní radiofrekvenční terapie

BTL-6000 TR-Therapy - masážní technika

Masážní technika TR-Therapy

Selektivní radiofrekvenční terapie v kombinaci s technikami měkké tkáně zvyšuje terapeutický účinek zvýšením průtoku krve, která do léčené tkáně přináší větší množství živin, kyslíku a obranných látek. Tato kombinace, která se používá u reflexivně způsobené svalové hypertonie, vede k rychlejšímu a snadnějšímu odstranění obtíží.

BTL-6000 TR-Therapy - technika pasivního pohybu

Technika pasivního pohybu TR-Therapy

Selektivní radiofrekvenční terapie pomáhá zmírňovat spoušťové body a svalový hypertonus, které brání znovunabytí plného kloubního pohybu. Použití selektivní radiofrekvenční terapie v kombinaci s pasivním protažením zkrácených struktur vede například k úlevě a okamžitému rozšíření rozsahu pohybu v daném úseku.

BTL-6000 TR-Therapy - technika svalové aktivace

Technika svalové aktivace TR-Therapy

Kombinace selektivní radiofrekvenční terapie a izometrické nebo izotonické svalové kontrakce koncentruje hypertermii do stažených svalů. Dodávaná radiofrekvenční energie tato vlákna uvolňuje a vede k jejich opětovnému začlenění do svalové souhry.

Nejčastější aplikace - VIDEA

Bolest bederní páteře

Bolesti zad patří k deseti nejčastějším příčinám návštěvy lékaře u dospělých. S bolestmi zad se někdy setkalo až 80 % dospělé populace, a tak již můžeme hovořit v podstatě o civilizačním onemocnění spojeným s moderním způsobem života. Nejvíce problematickou oblastí zad je bederní páteř, jejíž bolesti pramení nejčastěji z nerovnovážného zatěžování svalů páteře, které jako celek slouží ke stabilizaci trupu.

Syndrom karpálního tunelu

BTL-6000 TR-Therapy nabízí řešení pro léčbu syndromu karpálního tunelu. Syndrom karpálního tunelu (latinsky syndroma canalis carpi) je tzv. útlakový syndrom. Způsobuje ho postižení či poškození středního nervu (nervus medianus) v karpálním tunelu. Tlakové poškození může vzniknout např. po úrazu zápěstí, zánětu šlach a vazů v této oblasti nebo poslední dobou častým chronickým přetížením zápěstí při nevhodné ergonomii práce s počítačem.

Syndrom zmrzlého ramene

Spoušťové body v oblasti krční páteře

Účinky a indikace TR-Therapy:
  • achillodynie
  • thorakalgie
  • trofotropní efekt
  • vertebrogenní algický syndrom
Terapie BTL 6000 TR-Therapy není hrazena zdravotními pojišťovnami, ceny aplikací a případná zvýhodnění najdete v ceníku služeb a také v Novinkách.

Akce, Novinky  »

TR-Therapy - Účinné řešení Vaší bolesti, komplexní fyzioterapie - Předvánoční Akce

Selektivní radiofrekvenční terapie - Tecar - nová vysoce účinná terapie ve zvýhodněné zaváděcí ceně 990,-Kč za 1 aplikaci, balíček 4 ošetření se zvýhodněním za 3760,-Kč a 3 aplikace za 2880,-Kč... Jedná se o komplexní aktivní ošetření fyzioterapeutem, včetně aplikace TR-T současně s prováděnou manuální terapií a prvky LTV s masážními technikami ... Pouze do 20.12.2017...Doporučuje také Prof. Pavel Kolář, PT, Ph.D.

Rázová vlna ESWT - "Zimní" zvýhodněná Akce

Nejvýhodnější cena aplikace Rázové vlny v regionu Ostravska - Akce: 440,- Kč za 1 aplikaci.  Nově také léčba halluxů. Nyní nově BTL 5000 - Nejvýkonnější Rázová vlna ESWT

Při současné úhradě balíčku 4 aplikací najednou zvýhodněná Akční cena 1400,-Kč,i se vstupním vyšetřením.  Akce na objednávky jen  do 20.12.2017...  Nevztahuje se na Estetickou Rázovou vlnu X-Wave

Zdravotní a Sportovní Masáže -"Zvýhodněná Akce relax"

Využijte uvolnění těla i mysli a přijďte se oprostit od denní únavy... Příjemná a zajímavá Zimní Akce jen do 20.12.2017, již od 300,- Kč... Účinný program masáží a Tejpování. Zvýhodněné Baňkování - masážHot Stones - Lávové kameny, Dornova metoda, Thajská masáž, Reflexní masáž plosky nohou, Indická masáž hlavy a šíje, Čínská tlaková masáž, Ruční lymfodrenáž.

FRM - Kolagenové injekce MD - Účinná léčba bolesti

Prokázaná účinná metoda - Fyziologická regulační medicína - KOLAGENOVÉ INJEKCE MD...  Terapie a léčba různých typů bolesti, regenerace a hojení tkání, náprava pohybu... Zvýhodněná cena - "Zimní" Akce pro objednávky jen do 20.12.2017. Vynikající výsledky bez vedlejších účinků...Nově i přípravky Guna a Ortho.

"Vánoční Dárkové poukazy", Benefity, Permanentky FKSP

"Vánoční Dárkové poukazy" v zajímavých a zvýhodněných cenách... Možnost vlastní kombinace procedur, platnost poukazů 6 - 12 měsíců... Zajímavý a krásný dárek pro Vaše blízké a přátele v té nejlepší ceně... Příklady a výběr poukazů

Zábaly CO2 - Suché uhličité koupele - zvýhodněná Akce

Nová detoxikační metoda pomocí CO2 vede k regeneraci celého těla. Tato metoda je vhodná pro velmi široké spektrum pacientů a potíží. Nyní můžete objednat do 20.12.2017 - Zimní zvýhodněná cena u balíčku 5 aplikací - jen za 1200,-Kč... Informujte se u našeho lékaře RFM, či u našich fyzioterapeutů...

AKCE nejen pro ženy a sportovce - Lymfodrenáž (ruční)

Připravili jsme pro Vás skvělou Akční nabídku! Účinná Lymfodrenáž - BTL Lymphastim 6000  za zvýhodněné ceny pro všechny věkové skupiny... Zajímavá Akce na objednávky jen do 20. 12. 2017... V akci také masáž Lávovými kameny - Hot Stones a Ruční lymfodrenáž.

Lékařská poradna "Sportovní Medicíny"- sportovní rehabilitace

Lékařská poradna pro sportovce a  služby Sportovní medicíny a Rehabilitace, pod záštitou CZECH SOCIETY OF SPORTS MEDICINE. Široký výběr masáží, LTV a fyzikálních terapií, Kinezio Tejp, TR-Therapy, Laser, Rázová vlna...Individuální přístup a poradenství odborného lékaře a fyzioterapeutů...Rychlá náprava potíží...

Laserová Sprcha - účinná výkonová terapie!

Využijte Laserovou Sprchu také k léčbě "alopecie" a dalších širokých možností této terapie... Ideální v rehabilitační a sportovní medicíně i ortopedii, neurologii a dermatologii...Klouby, vazy, svaly, bolesti, hojení, záněty, otoky, jizvy, stryje... Zvýhodněná  "Zimní" Akce... Platí pro objednávky do 20.12.2017...

Rozšíření Provozní doby Rehabilitace a nové Terapie od 1.4.2016

Upozorňujeme pacienty na rozšíření odpol. provozu NZZ a na nové terapie a vybavení moderními přístroji BTL:

Pondělí až Čtvrtek - rozšířen odpolední provoz do 19,00 hodin

Objednávat se pacienti mohou telefonicky, jak k terapiím a rehabilitaci, tak i ke vstupnímu vyšetření lékařem RFM, kde mohou využít také osobní objednávky přímo v NZZ a našich web stránek... objednání k vyšetření lékařem a k rehabilitaci upřednostňujeme telefonicky - 596811289,  602544939...

Léčiva a Produkty kloubní výživy - "Zvýhodněná Předvánoční Akce"

Kvalitní a účinné produkty kloubní výživy britské firmy Pharma-Future Ltd. s českým zastoupením řady Ortho 3000 a H-Protect Enzyme, Více info najdete i na našem webu: Léčiva a Produkty kloubní výživy, nebo u našeho odborného lékaře RFM, MUDr. Kateřiny Šochové. Zvýhodněné ceny produktů jen do 20.12.2017

Zdravotní péče i pro pojištěnce ZPMV ČR - 211

Od 1.10.2012 jsme kromě dalších ZP také smluvním partnerem ZPMV ČR 211... Můžeme tedy nabídnout plnou zdravotní péči i pojištěncům ZPMV ČR... Smluvní zdravotní Pojišťovny