Poslat dotaz lékařce
Jak vybrat terapie »
Nejčastější dotazy klientů rehabilitace:
Dobrý den, mám doporučení od lékaře k rehabilitaci. Mohl/a bych se objednat? Děkuji.
Dobrý den, ráda bych se objednala u Vás k rehabilitaci, napište mi a nebo zavolejte, jaké máte nejbližší volné termíny a zda mohu přijít v odpoledních hodinách. Děkuji za odpověď
Dobrý den, rád bych docházel k Vám na rehabilitace po úraze, potřebuji doporučení svého obvodního lékaře, nebo ortopeda? Mohu přijít i když mám VZP 111? Děkuji za odpověď.
Odpověď:
Dobrý den, zapomněl/a jste uvést, u jaké zdravotní pojišťovny (ZP) jste registrován/a. Pokud jste totiž pojištěncem ZP 201, 205, 211, 213, je vyšetření a následná rehabilitační léčba hrazena z Vašeho zdravotního pojištění (mimo výkony nehrazené ZP) a řídí se stejnýmí pravidly, jako u všech ostatních rehabilitací. Pokud jste ovšem pojištěncem nesmluvní ZP, tj. VZP 111 nebo OZP 207, pak nemůže být vyšetření a event. následná rehabilitační léčba hrazena z Vašeho zdravotního pojištění (a to za žádných okolností, ani v případě, že máte doporučení od svého praktického lékaře nebo jiného specialisty). V případě trvání Vašeho zájmu léčby u nás, si tuto péči můžete uhradit jako samoplátci, lze i formou Sodexo poukázek - tzv. Flexi passy, Relax, Fokus a Dárkový pass, akceptujeme i Unišek a Cadhoc poukázky, a lze využít i možnosti FKSP ze strany Vašeho zaměstnavatele a nebo spol. Benefity a Benefit Plus.
V případě zájmu se můžete objednat telefonicky na 602 544 939 nebo 596 811 289 nebo osobně, objednání přes email není reálné, neboť v době od odeslání emailu s nabízenými termíny do doby Vašeho odepsání a potvrzení jednoho z termínu uplyne doba, kdy dojde k zamluvení tohoto termínu jiným pacientem, který si jej objednal telefonicky. Zároveň nelze blokovat několik předběžných termínů do doby, než obdržíme odpověď s potvrzením Vašeho termínu. Není rovněž možné z časových důvodů volat zpět na Vámi v emailu uvedené Vaše telefonní číslo.
Na naší rehabilitaci není nutné doporučení (poukaz) od Vašeho praktického lékaře nebo specialisty, před zahájením rehabilitace je vždy absolvováno vyšetření rehabilitačním lékařem RFM, který rozhodne o přijetí a zahájení rehabilitace, rehabilitačním plánu terapií, nebo Vás odešle k jinému lékaři, a to dle Vašich zdravotních potíží.
Poznámka:
Pacientům VZP rovněž doporučuji se dotázat na pobočce VZP, zda mají nějaké benefity v rámci rehabilitace a wellness aktivit poskytované VZP (rovněž není reálné, abychom tyto inforamce zjišťovali my, musíte si toto ověřit sami s udáním Vašeho rodného čísla - č. pojištěnce).
V nabídce naší rehabilitace jsou také výkony, které nehradí žádná ZP (i když na některé tyto výkony některé ZP přispívají - najdete na internetových stránkách ZP). Tyto výkony a procedury opět nehradí ZP ani v případě, že máte doporučení od jiného lékaře (např. pokud máte od svého ortopeda dopoučení k rázové vlně, Vaše ZP ji neuhradí). Na těchto nehrazených výkonech se s pacienty domlouváme vždy předem a pacient vždy dopředu zná částku, kterou daná procedura stojí.
Dále vše najdete na našich stránkách v rámci Ceníku služeb (všímejte si hvězdičky u cen) a rovněž přímo v prostorách rehabilitace, kde na několika místech visí ceníky všech výkonů, procedur a cvičení. Celodenní a odpolední provoz máme zajištěn vždy v út, st, čt a to od 7,00 do 19,00 hodin.